Kdy zásilku doručíte?
Zboží, které je skladem expedujeme převážně do 24 hodin. V případě objednávky a zvolení osobního odběru zboží vyčkejte na zprávu, že je pro Vás zboží připraveno.

Musím se registrovat když chci nakoupit zboží?
Pro nákup na e-shopu www.ivcelar.cz není podmínka registrace.

Jakým způsobem zboží zasíláte?
Zásilky zasíláme přepravní službou PPL neb na výdejní místa www.zasilkovna.cz.

Mohu si zboží vyzvednout osobně?
Ano, zboží můžete vyzvednout na adrese skladu: Ve Žlíbku 1800/77, Horní Počernice, rampa B2. Vyzvednutí je zdarma - po předchozí domluvě. Na uvedené adrese je sklad nikoli kamenná prodejna.

Jak zjistím stav mojí objednávky?
O stavu objednávky Vás průběžně informujeme e-mailem, který jste uvedli při objednávce. Po odeslání závazné objednávky obdržíte potvrzující e-mail a dále Vás informujeme o průběhu zpracování objednávky.

Jak mohu za zboží zaplatit?
- předem na náš účet
- hotově při osobním převzetí zboží

Dobírka zrušena pro hromadící se neodebrané zásilky

Lze vrátit zboží bez udání důvodu?
Ano, máte možnost vrácení zboží v původním stavu do 14-ti dnů dle zákona.

Jak Vás mohu kontaktovat, v případě že mám dotaz?
- e-mailem info@ivcelar.cz
- telefonicky na čísle 739 338 356